Monday, April 26, 2010

佳,
你还好吗??
在那里好不好?
好想你啊。。
你已经离开我们有两百多天了吧。。。
是否一切还顺利吗??
最近,不懂怎么了。。
一直想起你。。
当初你的离开真的让我震撼到现在。。。
我都不敢相信,也无法接受这个事实。。。
因为你,眼泪不受控制的一直留下。
因为你, 让我少了一个那么好的朋友。。。
也是你。。。
让我参加我朋友(你)的葬礼。。
你懂那个感觉吗??
看见你,躺在那里。。
哇。。
心痛极了。。。
我们在那里。。
呐喊着你的回来。。
最后。。
是失望收场。。
你没回来。。。
你却越走越远。。
也不回头看我么一眼。。
u r so cruel!!!!
u r the one who making ur parents sad and changing their life...
from the moment tat u leaving us...
thier life are changing...
how u wan them to live in an empty house without ur voice???
i hate u...
i hate u...
i hate u....
u are so selfish...
if can...
i wish i can meet u every night......
in my dreams.....
told u my things...
i m alwaz waiting u.............
i noe tat ,watever i write u can't read it..
or see...
i jz wana to let u noe U R ALWAZ ON MY MIND
U R THE ONE WHO ALWAZ IMPORTANT TO ME........

No comments:

Post a Comment